Frequently Asked Questions:

 

Let op, houd u rekening met de volgende mededelingen!

 

U dient 18 jaar of ouder te zijn voor het plaatsen van een bestelling.

 

Onze producten kunnen een verslavende werking hebben.

 

Bestuur geen voertuigen of machines na het gebruiken van onze producten.

Bestellen

Kan ik bestellen zonder account?

Ja, u kunt een bestelling plaatsen als gast. Indien u van plan bent in de toekomst vaker bij ons te bestellen, dan raden wij u aan (voor uw eigen gemak) een account aan te maken en profiteer van alle voordelen die daarbij komen.

 

Lukt het niet om een account aan te maken?

Stuur dan even een mail naar info@wap-shop.nl. Vermeld hier in alle benodigde gegevens en wij maken het voor u in orde.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, dit kunt u op verschillende manieren doen. Omdat u bij ons betaald via bankoverschrijving verwerken wij de bestelling pas na ontvangst van betaling. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst logt u in op uw account. Hier ziet u gelijk uw bestelgeschiedenis. Selecteer het referentienummer van de bestelling die u wenst te annuleren. Hier heeft u de mogelijkheid een bericht toe te voegen aan uw bestelling. Geef aan dat u uw bestelling wilt annuleren en wij regelen de rest. Indien u een bestelling wilt annuleren die reeds verzonden is, dient u deze eerst in ontvangst te nemen en vervolgens retour te zenden naar het adres dat vermeld staat op uw pakket. Zodra wij alles in goede orde hebben ontvangen zullen wij de annulering verwerken en indien u al betaald heeft ontvangt u uw aankoopbedrag terug. Beschadigde of geopende producten kunnen wij helaas niet retour nemen. Wij vergoeden het aankoopbedrag dan ook niet. U dient voor elke retourzending een mail te sturen naar dit email adres info@wap-shop.nl.

 

Mijn account

 

Kan ik mijn e-mailadres veranderen?

 

Ja dit is mogelijk. Als u het e-mailadres waarmee u het account aangemaakt heeft wilt veranderen doet u het volgende. U logt in op uw account en gaat dan naar Mijn Account. Ga naar uw persoonlijke gegevens, hier kunt u het e-mailadres wijzigen. Wij zullen een bevestigingsmail sturen zodat u het nieuwe e-mailadres kunt verifiëren. Klik op de link in de bevestigingsmail om het nieuwe e-mailadres te activeren.

Wilt u zich alleen afmelden voor onze nieuwsbrief? Onderaan elke nieuwsbrief vind u de optie ‘afmelden’. Zodra u hier op klikt schrijft u zich per direct uit en zal u geen verdere nieuwsbrieven meer van ons ontvangen.

 

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

 

Dit kan u makkelijk oplossen door op “wachtwoord vergeten” te klikken als u wilt inloggen. Er word dan een nieuw wachtwoord naar uw e-mailadres verstuurd welke u weer kunt wijzigen zodra u bent ingelogd.

 

 Verzending

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

 

Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, zullen wij uw bestelling verwerken en versturen. Op het moment dat uw pakket verzonden is ontvangt u hiervan een bevestigingsmail. Uw pakket zal dan worden aangemeld en verwerkt worden bij Track & Trace. Dit neemt een aantal uren in beslag. Zodra zij het pakket hebben verwerkt ontvangt u van PostNL een Track & Trace code. U kunt uw bestelling vanaf dat moment op de voet volgen. Indien producten niet op voorraad zijn, kan uw bestelling wat vertraging oplopen. Wij stellen u hier per mail van op de hoogte.

 

Hier onder vind u de gemiddelde bezorgtijden in binnen- en buitenland.

 

Nederland       1-3 werkdagen.

België             1-2 werkdagen.

Luxemburg      4-5 werkdagen.

Duitsland        2-3 werkdagen.

Spanje            3-5 werkdagen.

 

Voor de bezorgtijden van overige landen verwijzen wij u naar de volgende pagina: http://bit.ly/2bGVosT

 

Hoeveel zijn de verzendkosten?

 

Omdat wij in binnen- en buitenland bezorgen hanteren wij verschillende verzendkosten afhankelijk van waar u woonachtig bent.

 

Nederland      €4,95 - €7,95

Europa            €8,95 - €14,95

 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben op moment van bezorging?

 

Alle pakketten tot 2kg passen door de brievenbus. En zullen dus, ongeacht of u thuis bent of niet, gewoon bezorgd worden. Mocht u een pakket hebben besteld groter dan 2kg en u bent niet thuis, dan zal deze afgegeven worden bij het dichtstbijzijnde postkantoor. U kunt het pakket daar dan afhalen met het bewijs dat de postbode bij u door de bus doet.

Gemiddeld kunnen deze pakketten 1 à 2 weken op het postkantoor bewaard worden. Haal uw pakket binnen deze tijd op anders wordt deze retour gezonden. 

 

Ik heb mijn bestelling (nog) niet ontvangen, wat nu?

 

In het overzicht van uw bestelling kunt u zien wanneer en of een bestelling verzonden is. Mocht u uw bestelling nog niet hebben ontvangen, kunt u via de Track & Trace code die u van ons ontvangt kijken waar uw pakket zich bevind en hoelang het ongeveer nog duurt tot bezorging (Dit geldt alleen voor bestelling binnen Nederland). Als u er hiermee niet uitkomt, controleer uw mailbox. Het kan zijn dat een (of meerdere) product(en) tijdig niet leverbaar zijn. Als dit het geval is, dan hebben wij u per mail hiervan op de hoogte gesteld. Zodra het product weer op voorraad is wordt het zo snel mogelijk verstuurd en ontvangt u een mail als het onderweg is. Deze dingen kunt u zelf controleren. Houd er rekening mee dat de bezorgtijden slechts een indicatie zijn en uw bestelling ook door andere omstandigheden vertraagd kan zijn (denk hierbij aan feestdagen, vervoersproblemen etc.).

 

Word mijn bestelling discreet verzonden?

 

Uiteraard worden alle bestellingen discreet verzonden. Alle producten worden verzonden in een neutrale verpakking. Alleen uw adres en het retouradres worden vermeld. 

 

Kan ik mijn pakket afhalen?

 

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wel willen wij in de toekomst uitbreiden. Daarom zijn wij constant bezig ons te verdiepen in het opzetten van verkooppunten of pop-up stores en zijn wij de mogelijkheden aan het bekijken. Zodra hier meer informatie over is zal u dit terug kunnen vinden in onze nieuwsbrief. Meld u daarom nu hier aan en blijf overal en altijd volledig op de hoogte van Wap-shop.nl! 

 

Betalen

 

Kan ik contant geld sturen?

Nee dit is helaas niet mogelijk.

 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

U kunt bij ons alleen via bankoverschrijving uw bestelling betalen.

U kunt verschuldigde bedrag overmaken naar hier onder vermelde bankrekeningnummer. Vergeet niet uw referentienummer van uw bestelling in de omschrijving te vermelden zodat wij uw betaling en bestelling snel en correct kunnen verwerken.

 

Bankgegevens:

Vanadium V & V te Leiden 

IBAN: NL80BUNQ2206011328 

BIC: BUNQNL2A  

 

Is mijn betaling ontvangen?

Nadat u een bestelling bij ons heeft geplaatst kunt u deze gelijk betalen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen met het corresponderende referentienummer vermeld in de beschrijving, zullen wij de desbetreffende bestelling volledig verwerken. Indien er iets niet goed verlopen is met de betaling van uw bestelling, nemen wij contact met u op. Mocht u zelf twijfelen kan u altijd contact met ons opnemen door te mailen naar info@wap-shop.nl.

 

Contact

Hoe snel krijg ik reactie op mijn mail?

Wij streven er naar ontvangen e-mails binnen 3 werkdagen te beantwoorden. Het kan voorkomen dat onze reactie in uw spam box te recht komt. Houd daarom uw mail goed in de gaten en controleer ook regelmatig uw spam box. Indien wij uw vragen niet gelijk kunnen beantwoorden, kan het zijn dat het wat langer duurt voor u reactie van ons ontvangt.